VELKOMMEN

Velkommen til min blog

28. aug. 2010

Undskyld, undskyld.

Ja, det er jo ikke første gang det sker, at jeg ikke har skrevet på bloggen i noget tid. Jeg ved faktisk ikke hvorfor.. Måske fordi jeg er lidt doven, who knows? Nå, men sommerferien er jo slut, så jeg er startet i 7. klasse.

Jeg lover, at jeg nok skal blive bedre til at opdatere bloggen. Men jeg vil bare have at det er noget som jeg nyder og jeg vil ikke have, at det skal være en pligt.

Så jeg kan måske fortælle om hvad jeg har lavet i min sommerferie?

I den første uge var jeg på sejlerkoloni med Ida fra min klasse. Det var rigtig hyggeligt og jeg fik mange gode venner. Det var ikke fordi at vi skulle decideret sejle. Eller jo, men vi boede bare på et skib og så hver dag lagde vi til i en ny sydfynsk by. Det var vildt fedt også selvom jeg ikke er SÅ søstærk ;)

I den anden uge var jeg i Spanien med min veninde Amalie som også går i min klasse. Jeg skulle køre i bus ALENE derned fordi, at hun var taget afsted en uge før mig. Det var selvfølgelig lidt meget kedeligt at sidde i en bus i omkring 36 timer.
Vi boede på en camping plads ved byen Palamós som ligger på Spaniens nord-vestlige kyst. Det var meget varmt.

I den tredje uge var jeg i London med min mor. Lad mig bare sige hvad vi lavede på den tur hurtigt: Shoppede.

Så skulle jeg til Bornholm med min stedfar og min søster. Det var så hyggeligt og vi boede i min stedfars venners hus. Det lå 2 minutters kørsel fra Svaneke, så det var jo p-e-r-f-e-c-t!

Da jeg så kom hjem var der 5 dage til jeg skulle starte i skole. Så dem brugte jeg bare på, at dovne den på sædvanlig Anna vis;)

Det var så det jeg havde lavet i min Sommerferie. Hvad har i lavet?

1 kommentar:

  1. Hej Anna! Jeg skriver til dig fra Ramasjang Live og vil vildt gerne i kontakt med dig! Vil du ikke sende dit nummer eller give et kald? Min mail er katn@dr.dk og mobil er 28548022. Vh Kathrine

    SvarSlet