VELKOMMEN

Velkommen til min blog

17. jun. 2010

Dagens køb pt.1







Det første billede er en oversize tank-top fra Monki. Jeg elsker farven og den vil se rigtig flot uden over en hvid lang tank-top(:
Der stå opposite attract på den.
Købt til 40,- i Monki. Førpris: 80,-

Det andet billede er en Tank-top fra Monki. Den er så flot og vil se perfekt ud over et par sorte gemacher og et par mao sko.
Jeg har kigget på den før, men gad ikke at give 80,- for en tank-top. Da den så var sat ned med 75% slog jeg til(:
Købt til 20,- i Monki. Førpris: 80,-

Det trejde billede er en kjole fra H&M. Den er simpelthen så sød og jeg elsker at den ikke er lang og heller ikke for kort.
Den vil passe perfekt når jeg skal til Spanien.
Købt til 50,- i H&M, Førpris: 129,-

Fjerde billede er den der neglelak pakke fra H&M som alle snakker om.
Det er nogle meget flotte farver, og jeg har tænkt mig at bruge den rigtig meget.
Den kostede 25 kr i H&M.


Part 2 vil sikkert komme imorgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar