VELKOMMEN

Velkommen til min blog

12. maj 2010

New York City


Når jeg ser Alicia Keys' musik video til 'Try Sleeping With a Broken Heart' kommer jeg virkelig til at savne New York.
Jeg var på vinterferie her i februar, og det var fantastisk! Hvis jeg nogensinde igen skal til New York vil jeg være der i meget længere end en uge. Du kan simpelthen ikke rigtig se noget af byen!
Jeg nåede at se Empire state Building, Ground Zero, SoHo, Times Square, MoMa, Apple store, Public Library, Flat Iron Building og American Museum Of Natural History.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se Ellis Island og Frihedsgudinden.

Nu vi er ved rejse emnet, så skal jeg til London til sommer! Jeg glæder mig VILDT meget!
Det er nok 3 år siden jeg sidst har været der, så nu glæder jeg mig til at kunne komme derover igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar