VELKOMMEN

Velkommen til min blog

20. apr. 2010

Velkommen

Hej allesammen og velkommen til min blog(:
Min blog er maaske lidt rodet, men det er fordi jeg lige skal finde ud af det der layout tjuhej.
Jeg er paa ferie i Brasilien lige nu saa derfor kan jeg ikke skrive á ae og ó.
Jeg haaber at det bliver en god blog med mange laesere.

Nu lidt om mig: Jeg hedder Anna. Jeg er 12 aar gammel og jeg bor i Koebenhavn. Min mor er dansker og min far er brasilianer (undskyld hvis der er nogle komma og stavefejl).
Min absolute livret er sushi:'D I min fritid gaar jeg til haandbold og er sammen med mine veninder.

Grunden til at jeg laver den her blog er, at jeg elsker at laese og skrive om mode.
Skriv jeres meninger, om hjemmesiden, i kommentarfeltet det ville goere mig rigtig glad(:
Det kan godt vaere at bloggen ikke bliver opdateret hver dag, pga. mange lektier i skolen nu om dage.
Kaerlig hilsen
Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar